Clamos

www.clamos.net

Clamos on muotia ja kauneutta myyvä verkkokauppa. Osoitteesta clamos.net löytyy laatuvaatteita sekä naisille että miehille. Lisäksi verkkokaupasta löytyy asusteita ja koruja, sekä paljon erilaista kosmetiikkaa ja hiustenhoitoon ja laittamiseen sopivia tuotteita. Clamos myy useiden eri tunnettujen tuotemerkkien tuotteita. Joukosta löytyvät mm. Joe Blasco, Kalevala Koru, Snö of Sweden, Marimekko, Lumene, Peak Performance, Vila, Kanebo ja Selected Homme. Clamos-verkkokaupasta löytyy ajatonta ja kestävää muotia kaikille trendikkäille ja tyylitietoisille, sekä itsestään huolta pitäville.

Clamos tarjoaa arjen pukeutumista miehille ja naisille. Verkkokaupasta löydät mekot, paidat, housut, takit ja urheiluvaatteet, joissa ei ole tingitty laadusta eikä tyylikkyydestä. Vaatteiden kaveriksi verkkokaupasta löytyvät tyylikkäät asusteet, kuten erilaiset päähineet ja huivit säähän kuin säähän. Koruista löytyy ihastuttavia helmiä, kultaa ja hopeaa, sekä paljon muuta, jolla voit täydentää niin arkisen kuin juhlavankin tyylin.

Vaatteiden lisäksi verkkokauppa tarjoaa runsaasti laatukosmetiikkaa ja hiustarvikkeita edulliseen hintaan. Kosmetikkasta löytyvät päivittäiseen käyttöön soveltuvat meikit, meikit joilla loihdit upean iltatyylin, ihonhoitotuotteet, kynsilakat ja erilaiset luonnonkosmetiikkatuotteet. Meikkien lisäksi verkkokaupasta saat kaikki meikkaamiseen tarvittavat siveltimet ja meikkisienet, sekä muut tarvikkeet. Clamos myy kattavat valikoiman laadukkaita hiustenmuotoilu tuotteita, sekä tuotteita, jotka korjaavat hiuksen rakennetta ja hoitavat muutenkin vahingoittuneita hiuksia.

Clamos tarjoaa tuotteilleen aina nopean toimituksen ja paketin voitkin vastaanottaa jopa jo seuraavana arkipäivänä. Lisäksi verkkokaupan tuotteilla on aina 14 vuorokauden täysi palautusoikeus. Kun teet ostoksia Clamos-verkkokaupassa, hyödynnä jatkuvasti vaihtuvat tarjoukset ja muista katsoa myös Clamos alennuskoodi.

Siirry verkkokaupan sivustolle tästä » ( www.clamos.net )

Clamos.net alennuskoodit


Löydät ohesta Clamos alennuskoodi- ja tarjousedut. Tarjous hyödynnetään siirtymällä verkkokauppaan ja syöttämällä Clamos alennuskoodi siihen varattuun paikkaan ostoskorissa tai maksuvaiheessa.

MEIKIT20

MEIKIT20

Koodilla MEIKIT20 -20 % Make Up Storen meikeistä ja Schwarzkopf hiustuotteista

KORUT20

KORUT20

Koodilla KORUT20 -20 % Kalevala Korusta ja Snö of Swedenistä

Artikkelien selaus

*/ ?>

Clamos kokemuksia



Lue Clamos kokemuksia ja kommentteja. Voit lisätä myös omat kokemukset ja arviot verkkokaupasta. Huomioithan: On sallittua lisätä vain omakohtaiset Clamos kokemukset, jotta vältytään väärinkäsityksiltä ja verkkokauppa-arviot ovat mahdollisimman laadukkaita ja hyödyllisiä. Kiitos.

11 vastausta artikkeliin ”Clamos

  1. hedvig

    ”Clamos tarjoaa tuotteilleen aina nopean toimituksen ja paketin voitkin vastaanottaa jopa jo seuraavana arkipäivänä.”
    >> EI TODELLAKAAN pidä paikkaansa. Toimitus luvataan 1-3 päivässä.
    Itse odottelin tilausta neljä päivää, minkä jälkeen otin as.palveluun yhteyttä ja sain vastaukseksi että toimitus onkin vasta seuraavana lauantaina(?!?!?!?). Noh, lauantai meni ja viikonloppu meni. Keskiviikkona otin jälleen yhteyttä kun eipä tilausta kuulu. Torstaina sain tiedon, että heillä ei edes ole kyseistä tuotetta ja odottelevat sen saamista, ja että heillä on satapäin odottavia tilauksia tuotteesta joten en saisi omaani tälläkään viikolla.
    Eivät edes missään vaiheessa viitsineet laittaa ilmoitusta viivästyksestä tms. Todella surkea palvelu. Itse jos jotain ostan, niin haluan sen myös kotiin asti. Laskutuksen kyllä muistivat. Nyt siis 10. päivä tilauksesta, jos viikonloppuja ei lasketa mukaan.
    Lopputuloksena perunut kauppa ja huono kokemus. En voi suositella kenellekään.

    Vastaa
    1. Sanni

      Tein tilauksen kyseiseen verkkokauppaan 5.10. Sähköpostiin tuli viesti, jossa pahoiteltiin tilauksen postituksen viivästymistä. 7.10. tuli viesti, jossa tavaraa piti tulla 10.10. ja postitus alkaa. MILLOIN???
      En ole saanut tilaamaani tuotetta vieläkään ( 27.10.)!!! Olen lähettänyt kyselyn kaksi kertaa, enkä kumpaankaan ole saanut vastausta. Ja tyhmyydestä sakotetaan, maksoin tuotteen ja rahat taisivat mennä sen siliän tien :(( Jäi ikävä kokemus.

      Vastaa
  2. Tarja

    Tein tilauksen 17.10. ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään koko firmasta, vaikka laitoin jo kyselyäkin että miksi tuotteille luvataan toimitusajaksi 1-3 pv. kun ei lupausta pystytä näemmä pitämään… Törkeää ettei edes vastata!

    Vastaa
  3. Anniina Salminen

    Hei,

    Tässä Clamos Verkkokaupalta vastaus viestiketjussa esillä olevaan asiaan.

    Valitettavasti asiakaspalvelumme on ollut ruuhkautunut lokakuun 2014 lopulla suuren tilausmäärän vuoksi, jonka takia toimitusaika on ollut keskimäärin 10 vuorokautta. Normaalisti tilaukset saadaan käsiteltyä 1-3 vuorokaudessa. Olemme lisänneet asiakaspalvelijoiden määrää vastaamaan suurempaa tilausmäärää, ja olemme saaneet toimitusajan nyt normaalille tasolle. Pahoittelen ruuhkautumisesta aiheutunutta haittaa.

    Ystävällisin terveisin,

    Anniina Salminen
    Toimitusjohtaja
    Clamos verkkokauppa – Mad Men Oy
    gsm (050) 4913107
    anniina.salminen@clamos.com

    Vastaa
  4. Laura

    Enpä ole moiseen verkkokauppatoimintaan koskaan ennen varsinkaan kotimaassa törmännyt! Tuotteista tai tilauksen tilasta ei todellakaan automaattisesti tule tietoa asiakkaalle, eipä siis myöskään tilauksen viivästymisestä tai puuttuvista tuotteista.

    Asiakaspalveluun saa kyllä puhelimitse hienosti yhteyden ja asiaa luvataan hoitaa, mutta asiakkaalle ei edelleenkään heru ajantasaista tietoa tilauksesta. Ihan uskomatonta toimintaa!

    Puuttuvasta tuotteesta palautuivat rahat lopulta tilille, kun riittävän monta kertaa tuotteen perään tiedusteli. Eipä tarvitse tilata toistamiseen!

    Vastaa
  5. Lissu

    Tilasin Clamosilta pääsiäisen aikoihin, oliskohan ollut 4.4-15. Tulinkin katumapäälle ja laitoin clamosille sähköpostia että haluan peruuttaa tilauksen, siihen en saanut mitään vastausta. Soitin sitten clamosille 7.4-15 että laitoin heille tilausperuutuksen sähköpostilla, sieltä vastattiin että he lukevat sähköpostinsa vain keskiviikkoisin, mutta hyvä että soitin niin he voivat laittaa tilaamani tuotteen takaisin myyntiin.
    Maksamiani rahoja ei näkynyt tililläni, niinpä soitin ja kyselin uudestaan, asiakaspalvelija lupasi ilmoittaa sinne missä heidän laskutus hoidetaan että kiirehtisivät ja palauttaisivat rahani pian.
    Olen laittanut clamosille uudestaan sähköpostia, ja ilmoittanut tilinumeronikin heille jo pariin kertaan, lupauksista huolimatta mitään ei tapahdu. Tänään yritin soittaa, mutta ei vastattu, eikä soitettu takaisin pyynnöstäni huolimatta. Olen todella pettynyt, koskaan ennen en ole saanut näin hidasta ja huonoa palvelua verkkokaupasta. Odottelen edelleen rahoja, enkä oikein tiedä mitä kautta niitä voisin vaatia.

    Vastaa
  6. Kaisu

    Toimitettiin väärän kokoinen tuote, rahapalautusta sain kysellä muutamaan otteeseen perään. Rahat kuitenkin palautuivat. Oli ollut ruuhkaa laskutuksessa 🙂

    Vastaa
  7. Tiina

    Veikkaan että syy miksi kaikissa näissä tilauksissa kestää on se että tämä kyseinen verkkokauppa myy tavaraa jota heillä ei ole. Sitten tilauksen saapumista voi odotella kun he itse tilaavat tuotteen ulkomailta, varmastikin halvalla ja myyvät niitä sitten tietämättömille kuluttajille norm. hintaan tai jopa kalliimmalla että saavat sitten itse maximi voiton .

    Vastaa
  8. Leena

    En todellakaan asioi uudelleen. Palautin tilaukseni ja odotin kaksi kuukautta rahojani takaisin. Tällä välin eivät vastanneet yhteydenottoihini. Sitten rahat luvattiin, eivät tulleet. Tulivat OSITTAIN, kun olin taas itse yhteydessä heihin. No, eivät palauta kaikkea, koska ehdoissa kuulemma lukee, että palautus on omakustanteinen. Ei kyllä lukenut, tästä otin ruutukaappaukset todisteeksi heti ko. viestin jälkeen. Nyt jälkeenpäin teksti on ehtoihin ilmestynyt. Ihan silkkaa kusetusta ja penniäkään en olisi takaisin saanut, jos en olisi toistuvasti asiasta kysynyt.

    Vastaa
  9. Minna

    Ei ole näköjään tyyli muuttunut.

    Tilasin legginsit ja neulemekon.
    Neulemekko tuli ja ilmoitus, että legginsit ovat loppuneet ja saisin joko rahat tililleni tai muun tuotteen tilalle.
    No mekossa oli näkyvä paikkaus edessä. Soitin siitä ja sovimme puhelimessa, että palautan mekon ja saan samanlaisen virheettömän tilalle. Loppuneisiin legginseihin puhelimessa ei otettu kantaa, vaan pyydettiin odottamaan vastausta verkkokaupan puolelta.
    Olen nyt odotellut 25 päivää vastausta legginsien osalta – joiden tilalle olisin ottanut neulepuseron.
    Palautin mekon, mutta myöskään siitä en ole kuullut mitään.
    Olen siis maksanut Clamosille tilaukseni, mutta en ole saanut sieltä mitään!
    Olen lähettänyt useita sähköposteja ja kysellyt asian perään.

    PS. Verkkokaupassa tilaamieni legginsien varastoltilanne on edelleen, että niitä on varastossa useita kymmeniä!

    Vastaa

Lähetä kommentti tai kokemus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *